עובדות לא נכונות על התקן תוך רחמי

לאורך ההיסטוריה יצא לנו להיחשף ללא מעט אמצעי מניעה שונים. מה שניתן להגיד בפה מלא זה שהתקן תוך רחמי הוא אחד מאמצעי המניעה הכי יעילים שיש. מדובר על התקן מיוחד שמוחדר אל תוך חלל הרחם, ואמור למנוע היריון לא רצוי. לצערנו קיימות לא מעט עובדות לא נכונות על ההתקן הזה. כעת הגיע הזמן לשפוך אור על הנושא הזה, ולהסיר לא מעט מהערפל. עבור נשים רבות האפשרות הזאת היא ללא ספק האפשרות הכי טובה שיש. אך מכיוון שהן לא מכירות את האפשרות הזאת לעומק, הן לא משתמשות בה כמו שצריך. אז אילו עובדות הן לא נכונות בהקשר של התקן תוך רחמי?

ההתקן עלול לפגוע בפוריות בעתיד

כמו כל הליך רפואי, החדרת התקן תוך רחמי לא אמורה להביא איתה לבעיות בעתיד. כל עוד הפרוצדורה הרפואית מתבצעת בזהירות, לא אמורה להיות אף סכנה. המשמעות היא שנשים יכולות לבחור באופציה הזאת, ולהיות בטוחות כי לא יהיו השלכות לעתיד. הכי חשוב לבחור את הרופא הנכון שיבצע את ההליך הספציפי הזה. ברגע שתבחרי את הרופא הנכון, לא תמצאי את עצמך מתמודדת עם בעיות בעתיד בכל מה שקשור לכניסה להיריון.

ההתקן לא מתאים לצעירות ולמבוגרות 

אפשר להגיד באופן חד משמעי כי התקן תוך רחמי מיועד לנשים בכל גיל. כל אישה שמקיימת יחסי מין בתדירות קבועה ולא רוצה להיכנס להיריון יכולה לבחור באפשרות הזאת. כמובן שההליך כולו מתבצע בליווי של רופא מוסמך, כזה שיסביר לכל אישה את ההשלכות השונות. יכול היות כי מפאת הגיל אינך צריכה להשתמש בהתקן הזה מסיבות כאלה ואחרות. אך בשורה התחתונה אין סכנה להשתמש בהתקן הזה, וניתן להשתמש בו בכל עת. הכי חשוב שלא תמצאי את עצמך מתמודדת עם היריון לא רצוי.

התקן תוך רחמי עולה הרבה מאוד כסף

גם כאן יש לנו בשורה משמחת מאוד עבורך. העלות של התקן תוך רחמי היא לא כל כך גבוהה כמו מה שנדמה לכם. כאשר משווים את ההוצאה על רכישת אמצעי מניעה, ניתן לראות כי העלויות דומות. עלייך לזכור כי התקן תוך רחמי יכול להיות רלוונטי למשך כמה שנים טובות. ההתקן עצמו עולה 200-500 ₪ כאשר צריך לשלם לרופא 250-400 ₪ על ההתקנה שלו. כך שבסך הכל ההוצאות אמורות להסתכם סביב ה-1000 ₪ לכל ההליך הרפואי. לאחר מכן תוכלי לדעת כי יש לך שקט לשנים הקרובות. רוצה לשמוע עוד? לפרטים נוספים תוכלי להיכנס לקישור.

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן