איך בוחרים מומחה כירורגיה כללית?

טיפולי כירורגיה כללית כוללים בתוכם כל מיני סוגים שונים של טיפולים. מדובר על ניתוחים שונים המבוצעים באזורים שונים בגוף כאשר לכל ניתוח מטרה מוגדרת מראש. על מנת שתוכלו להיות רגועים יהיה עליכם לבחור את הרופא המתאים. מדובר על הרופא שברוב המקרים הוא יהיה זה שאחראי על הצלחת הטיפול בניתוח עצמו. לכן החשיבות של בחירה נכונה בהקשר של טיפול כירורגי היא קריטית. במאמר הבא ד"ר אלדד פובזנר, מומחה בכירורגיה, יסביר כיצד תעשו בחירה אידיאלית.

תמיד תנקטו במשנה זהירות

יכול להיות כי במעלה הדרך תמצאו מומחים מעולים שעליהם תוכלו לסמוך לגמרי. אך בעת החיפוש אחר מומחה כירורגיה כללית עליכם להיות תמיד זהירים. תמיד תחשבו פעמיים לפני שאתם בוחרים במומחה כזה או במומחה אחר. אחרי שתבחנו את כל האופציות, רק אז תוכלו לעשות בחירה שתהיו בטוחים לגביה. אם יש לכם ספק לגבי מומחה אחד, תנסו לבחון עוד אפשרויות. הזהירות שלכם תשתלם כאשר תמנעו מעצמכם טיפולים לא מקצועיים. 

תבחנו את האמינות של הרופא

רופא אמין הוא רופא שיסביר לכם את המצב בדיוק כמו שהוא. הרי אתם תרצו לדעת בדיוק מה כולל בתוכו הטיפול והניתוח שאותו אתם אמורים לעבור. זה לא משנה אם מדובר על ניתוח מורכב או על ניתוח פשוט, תרצו לדעת כי יש לכם את כל הסיבות להיות רגועים. מומחה בכירורגיה כללית חייב להיות ישיר אתכם על מנת שתדעו למה לצפות. כך תוכלו להכין את עצמכם בצורה הכי טובה שיש.

מגדירים מראש את הציפיות

כירורגיה כללית מכילה בתוכה רשימה לא נגמרת של טיפולים אפשריים. לפני שאתם בוחרים את הרופא האידיאלי יהיה עליכם להגדיר איתו ביחד את הציפיות. כלומר אתם תגידו מה אתם רוצים שיקרה ביום שאחרי הניתוח. התפקיד של המומחה יהיה להסביר עד כמה זה באמת אפשרי. בסופו של דבר תוכלו למצוא את עצמכם נפגשים במקום מסוים. ברגע שעושים תיאום ציפיות כל אחד מבין מהי האחריות שמוטלת עליו.

מקשיבים מראש להמלצות

מצאתם מומחה כירורגיה כללית שנשמע לכם מעולה? רגע לפני שאתם קובעים תור לניתוח יהיה עליכם לבחון את ההמלצות עליו. אתם מבחינתכם תרצו לשמוע המון מילים טובות על העבודה שאותה הרופא מבצע. כמו שבוחרים איש מקצוע לפני המלצות כך תצטרכו לבחור גם את הרופא המנתח. אם תבססו את הבחירה על המלצות תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם יכולים להיות רגועים לגמרי.

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

הפרת חובה חקוקה על ידי המזיק

עוולת הפרת חובה חקוקה, הקבועה בסעיף 63 לפקודת הנזיקין [נוסח חדש], תשל"ז-1977, מהווה כלי משפטי מרכזי להטלת אחריות נזיקית בגין הפרת הוראות חקיקתיות. עוולה זו

קרא עוד »
דילוג לתוכן