כל מה שרציתם לדעת על הפריה חוץ גופית

הפריה חוץ גופית היא טכניקה וותיקה מאוד המאפשרת לנשים להיכנס להיריון. נשים שלא מסוגלות להיכנס להיריון באופן טבעי בוחרות בטכניקה הזאת. על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ניתן לבצע את כל הפעולות הדרושות לכניסה להיריון. כלומר אם הגוף של האישה לא מסוגל לבצע את הפעולות הללו, האמצעים הטכנולוגיים יבצעו את המשימה. אז מה את צריכה לדעת לפני שאת מתחילה את ההליך? האמת היא שיש לא מעט דברים. ריכזנו עבורך את כל מה שאת מוכרחה לדעת לפני שאת מתחילה טיפולי IVF.

מה עושים לפני שמתחילים טיפולים?

כבר עכשיו נוכל לספר לך כי בני הזוג מוכרחים לעבור לא מעט בדיקות. הבדיקות נועדו על מנת לנסות להבין מהי הסיבה שבגינה בני הזוג מתקשים להיכנס להיריון. סיבה אצל בני זוג שונים יכולה להשתנות, ולכן חובה לשים את האצבע על הסיבה. אחרי שמבינים מהי הסיבה שבגללה לא מצליחים להיכנס להיריון יהיה אפשר לבצע את הטיפול ביעילות. אם לא מבינים את הסיבות המדויקות יהיה מאוד קשה להתקדם בתהליך עצמו.

האם הפריה חוץ גופית כואבת?

הדעה הרווחת היא שמדובר על טיפול שמביא איתו לא מעט חוויות לא נעימות. אך בשורה התחתונה הטיפול כשלעצמו הוא לא טיפול כואב. הטיפול אומנם הוא טיפול פולשני, אך הוא לא יביא איתו כאב. כך שאין סיבה שתוותרו על החלום שלכם ההורים להפוך להיות הורים. זה יכול לקרות כל עוד תבחרו את הרופא הנכון ואת המרפאה הנכונה לעבור בה את ההליך.

באיזה שלב מתחילים את הטיפולים?

ההחלטה הסופית על טיפולי IVF אמורה להימצא בידיו של הרופא המומחה. אך ברגע שבני זוג מבינים כי הם לא מצליחים להיכנס להיריון זה אמור להדליק להם נורה אדומה. האידיאל יהיה לנסות להתחיל את הטיפולים מוקדם ככל האפשר על מנת שלא לפספס את הטיימינג הנכון. יש לא מעט זוגות שרוצים לעבור את ההליך יותר מפעם אחת על מנת להגדיל את המשפחה ככל האפשר.

מהם אחוזי ההצלחה של הטיפול?

טיפולי הפריה חוץ גופית מגיעים נכון להיום עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. הטכנולוגיה משתפרת כל הזמן, דבר שמגדיל בצורה משמעותית את אחוזי ההצלחה. אם בעבר היינו עומדים על אחוזי הצלחה של קצת יותר מ-50 אחוז. כיום אפשר להגיד כי אחוזי הצלחה עברו את ה-80 אחוז. כך שיש לכם סיכוי מעולה להיכנס בעתיד הקרוב להיריון בעזרת טיפולי הפריה IVF.

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן