החלפת ירך בגישה קדמית – מה זה אומר?

החלפת ירך בגישה קדמית היא אחת מהחלופות הכירורגיות שיכולות להיות לניתוח החלפת מפרק הירך. אפשרות כירורגית זו עדיפה על דעתם של אורתופדים רבים והם ממליצים לרבים מהמטופלים שלהם לעבור אותה. הברירה של לעבור ניתוח להחלפת מפרק הירך היא ברירת המחדל ותמיד מנסים להימנע ולדחות אותה ככל הניתן. כל ניתוח בהרדמה מלאה מהווה טראומה שהגוף צריך להתאושש ממנה ולכן פעמים רבות מחכים עד שהמטופל לא יוכל בכלל ללכת עם הירך שלו בשביל לבצע בו את הניתוח וזאת על מנת להביא למזעור נזקים של הניתוח.

אורתופד מומחה – מתי כדאי לנו ללכת לקבל ממנו ייעוץ רפואי?

אם אנחנו סובלים מקושי בירך או כאב חד בה חשוב שלא נתעלם מכך. כאבים עזים לא עוברים ונדיר מאוד שאפשר להעביר אותם בלי לקבל טיפול מתאים. אם נזניח את הגוף שלנו ולא נקבל טיפול רפואי מתאים נגד דלקת או סדק בירך המצב הרפואי שלנו ידרדר מהר מאוד ונגרום לעצמנו הרבה יותר נזק מאשר תועלת. כדאי לנו ללכת לקבל ייעוץ רפואי מאיש רפואה מקצועי כמו אורתופד מומחה, במקרה בו יש לנו דלקת בירך או פציעה בירך שלא מחלימות ואנחנו לא רואים בהם שיפור לאחר שבוע או שבועיים מהיום שהן קרו.

איך ייעוץ רפואי מרופא מומחה יסייע לנו בביצוע ניתוח החלפת ירך?

ייעוץ רפואי מרופא מומחה יסייע לנו בביצוע ניתוח החלפת ירך, כי הרופא המומחה יוכל לומר לנו על סמך הניסיון והידע המקצועיים שלנו האם אנחנו צריכים לעבור את הניתוח או לא. חשוב מאוד לפנות לרופא מומחה כי כמו שלא ניקח את הרכב שלנו לתיקון אצל מוסכניק חובבן או כמו שלא נלך לפסיכולוג שאין לו תעודה – כך גם אנחנו לא צריכים ללכת לקבל טיפול אצל רופא שאיננו מומחה לבעיה הרפואית הספציפית שיש לנו.

בסופו של דבר, הגוף שלנו הוא אחד הדברים הכי חשובים ואחד הנכסים הכי מרכזיים בחיים שלנו. כאשר הגוף שלנו לא חיוני וכואב אנחנו יכולים לסבול מכאב פיזי ונפשי ומהרבה מאוד חוסר וודאות. על מנת שנוכל להחזיר לעצמנו את האיזון הפיזי והרגשי ואת תחושת השליטה אנחנו חייבים לקבל טיפול רפואי שתואם לחומרת הבעיה ממנה אנחנו סובלים. חשוב לומר, שלא כל כאב או דבר בירך יגמרו בניתוח להחלפה שלה ולעיתים לא יהיה צורך בהתערבות חריפה מסוג זה וטיפול שיקומי אחר יספיק.

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

הפרת חובה חקוקה על ידי המזיק

עוולת הפרת חובה חקוקה, הקבועה בסעיף 63 לפקודת הנזיקין [נוסח חדש], תשל"ז-1977, מהווה כלי משפטי מרכזי להטלת אחריות נזיקית בגין הפרת הוראות חקיקתיות. עוולה זו

קרא עוד »
דילוג לתוכן