התשובות לכל השאלות על בוטוקס

אחד מהטיפולים הכי נפוצים בשנים האחרונות הוא הטיפול בבוטוקס. אך בו בזמן ביחד עם הפופולאריות שלו, גם עולות לא מעט שאלות שכיחות. אז מה אתם צריכים לעשות? עוד לפני שאתם מתחילים את הטיפול, אנו מציעים לכם לקבל מענה לכל שאלה. שאלנו את ד"ר אוליבר קרייגר, מומחה עור, את השאלות הכי שכיחות שבוודי מעסיקות גם אתכם. כמובן שתוכלו לשאול אותו לאחר מכן עוד שאלות אחרות שמעסיקות אתכם בהקשר הזה. 

האם טיפול בוטוקס הוא טיפול כואב?

יש כאלה שמיד יגידו כי טיפול בוטוקס הוא לא טיפול כואב. אך אסור לנו לשכוח כי העניין של כאב הוא עניין מאוד אינדיבידואלי בין אנשים. ברוב המכריע של המקרים הטיפול הזה לא כואב בכלל ויש כאלה שאפילו לא מרגישים אותו. מה שכן יכולה להיות תחושת אי נוחות מסוימת כאשר מבצעים את ההזרקה עצמה. אך אסור לשכוח כי מדובר על תחושה שנמשכת בסך הכל כמה שניות ולאחריה הכל חוזר לקדמותו. 

מי יכול לבצע הזרקת בוטוקוס?

קחו בחשבון כי על מנת שתוכלו לבצע את הטיפול הראוי יהיה עליכם לבחור ברופא מנוסה. לא כל רופא שמציג את עצמו בתור מומחה בוטוקס באמת יהיה כזה. אנו מציעים לכם לבחון היטב את האיש שעליו אתם סומכים שיבצע את הטיפול. מוטב לכם לנקוט במשנה זהירות על מנת שתוכלו להיות רגועים. מראש תחפשו אחר האיש הנכון שתוכלו להשיג באמצעותו את התוצאה הרצויה.

לא כדאי לבצע טיפולי הזרקות בגיל צעיר?

ממש לא נכון! את הגיל שבו תבצעו את הטיפול תוכלו לקבוע בעצמכם. יש כאלה שיהיו מוכנים להמתין לגיל מבוגר ואחרים שירצו לבצע את הטיפול כבר עכשיו. טיפולי בוטוקס לא פוגעים בעור הפנים ולא מזרזים את התבגרות העור. כך שאין מניעה מלבצע את הטיפול גם בגיל צעיר, כל עוד תרצו לעשות זאת. ההחלטה הסופית נמצאת בידיים שלכם, ותוכלו לבחור את הטיימינג שבו תרגישו הכי בנוח.

כמה עולה לבצע את הטיפול?

הסוגייה של העלות היא אחת מהסוגיות שמעסיקות את כולם. ד"ר אוליבר קרייגר יכול לספר כי לכל מרפאה יש את העלויות שאותן היא רואה לנכון. ברוב המקרים מדובר על עלות של כמה מאות שקלים עבור טיפול בודד. אסור לשכוח כי הטיפול הזה הוא טיפול שנעלם כעבור מספר חודשים. כך שהשוואת מחירים בין המרפאות השונות היא הכרחית כאשר מחפשים את המקום האידיאלי. 

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן