האם כדאי לי לעשות ניתוחים פלסטיים?

אין ספק כי יש פעמים שהמשפט אל תסתכל בקנקנן אלא במה שיש בו הוא נכון וזהו פתגם חכם. אך מה לעשות שיש אספקטים בחיים בהם המשפט הזה הוא כלל לא נכון. קחו למשל את הדוגמא שבה אנו פוגשים אדם חדש, אנו קודם כל נשפוט אותו על פי המראה שלו ואז נחליט אם אנו אוהבים אותו או לא. כיצד זה משפיע על האדם הפשוט? אם כן כל אדם צריך לעשות מאמץ בכדי להיות יפה כמה שיותר ועם מראה מצודד ומרשים.

אז איך אנו יכולים להשיג מראה מרשים? התשובה היא שאנו יכולים לעשות ניתוחים פלסטיים. כן שמעתם נכון, כיום תעשייה זו משנה את העולם שבו אנו חיים והופכת כל אדם וכל גבר או אישה ליפים ומרשימים יותר וזה שווה המון ולכן כה כדאי לעשות ניתוח פלסטי בהתאם לרצונות שלכם.

הקטנת חזה – האם יש ניתוח כזה?

פעמים רבות כאשר אנו חושבים על ניתוח פלסטי אנו חושבים על הגדלת חזה אך האמת היא שיש אלפי נשים בישראל אשר צריכות לבצע הקטנת חזה ולא הגדלה. מדוע? מכיוון שחזה גדול יכול להיות קדום כל לא יפה ולא נאה אך חשוב מכך חזה גדול מדי פוגע בבריאות שלכן.

עליכן לדעת כי חזה גדול יכול לגרום לכאבי גב או כאבי מפרקים עקב העומס שלו על השלד שלכן. לכן אם יש לכן חזה גדול כדאי לכן לפנות אל ד"ר אנדרי אופק המומחה הגדול ביותר בארץ להקטנת חזה. לד"ר אופק יש ניסיון עצום בתחום של הקטנת חזה ולכן כה כדאי לפנות אליו ולהתייעץ עמו האם לבצע את הניתוח או לא.

אל תבחרו מנתח פלסטי מבלי ללכת אליו לפגישת ייעוץ

עליכם להבין שאם אתן רוצות לבצע הקטנה של החזה או כל ניתוח פלסטי אחר יש משמעות אדירה לשאלה באיזה מנתח פלסטי אתן בוחרות. ככל שהמנתח יהיה יותר טוב כך הניתוח יעבור יותר בשלום. אם כן איך נבחר את המנתח המתאים ביותר לנו?

התשובה היא שאנו חייבות ללכת אל פגישת ייעוץ עם המנתח. לכו לפגישה עם המנתח ושמעו ממנו על ההליך, על הניסיון שלו, על היכולות שלו ועל הידע שלו ואז תדעו האם אפשר לסמוך על המנתח הזה שיבצע את ההקטנה של החזה או שמא אנו צריכים או צריכות להמשיך ולחפש אחר מנתח אחר אשר יהיה יותר מקצועי וטוב.

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן