איך להתמודד עם טריגר פינגר (אצבע הדק)?

אחת מבעיות השכיחות ביותר בכירורגיה של כף היד נקראת טריגר פינגר. יש כאלה שמכירים את הבעיה הזאת בשם העברי שלה בתור אצבע הדק. מדובר על מצב שכיח מאוד שבו ישנה בעיה בתנועת הגידים. ברגע שהגידים לא מתפקדים בצורה תקינה יהיה קשה מאוד להזיז את האצבעות. במקרה כזה הפתרון היחיד יהיה לנסות לרפא את הבעיה על מנת להחזיר את החיים לתפקוד תקין. אז מה אתם צריכים לדעת על המצב הזה? החלטנו להסביר לכם כיצד אפשר להתמודד עם המצב הזה.

לא מתעלמים מהמצב הזה

אחת מבעיות השכיחות ביותר של לא מעט אנשים זה שהם נוטים להתעלם מהכאב. הם יוצאים מנקודת הנחה כי הכאב כאן, אך הוא גם יעבור כמו שהוא בא. החשיבה הזאת היא חשיבה שגויה, כזאת שיכולה להביא איתה בעייתיות רבה. הטיפול בטריגר פינגר חייב להיות יעיל וממוקד על מנת שיהיה אפשר לראות תוצאות. השאיפה היא שטיפול יגיע במהירות על מנת שהמצב לא יצא מכלל שליטה.

מנסים להזיז כמה שפחות

ההחמרה במצב של אצבע הדק באה לידיי ביטוי כאשר מנסים להזיז את היד. ברגע שמנסים להזיז את האצבעות בצורה עקבית, המצב של הגיד עשוי להיות חמור יותר. לכן אנו מציעים לכם להזיז את האצבעות כמה שפחות. ניתן לקבע את האצבעות עם סד מיוחד שאמור לסייע לכם להימנע מלהזיז אותן. בכל זאת זה טבעי מאוד לנסות להזיז את האצבע.

ניתוח הוא לא בגדר חובה

בעבר על מנת להתמודד עם מצב של טריגר פינגר היה צורך לעבור ניתוח. כיום אפשר להגיד בפה מלא כי ניתוח הוא לא חובה בהקשר הזה. יש כאלה שהולכים לעבור ניתוח על מנת להחזיר את החיים שלהם למסלולם. אך תיקחו בחשבון כי יש עוד אפשרויות אחרות שנמצאות על הפרק. לכן תנסו לבחון את כל האופציות עוד לפני שתעשו בחירה שעשויה להשפיע רבות על איכות חייכם.

טכנולוגיה חדשה לטיפול באצבע הדק

אז איך מתמודדים עם מצב של טריגר פינגר? זוהי בוודאי שאלה שאתם שואלים את עצמכם. אנו רוצים להציג בפניכם טכנולוגיה חדשה ומתקדמת להתמודדות עם המצב. אנו כמובן מדברים על טכנולוגיית PAIN FREE שמבוססת על פולסים חזקים מאוד. הפולסים שמשוחררים לכיוון כף היד מאפשרים לחזק את הגיד ולמנוע את הכאב. היתרון של השיטה הזאת הוא שהיא מגיעה עם קבלות מוכחות בטיפול בבעיה הזאת. כך שלא אמורה להיות לכם בעיה לבחור דווקא בשיטת הטיפול הזאת.

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן