כל מה שחשוב שתדעו לפני טיפול שורש ברמת החייל

קבעו לכם תור על מנת לבצע טיפול שורש ברמת החייל? קחו בחשבון כי הטיפול הזה הוא אחד מהטיפולים הכי חשובים שיש. טיפול שורש נועד על מנת להציל את השן, ולהביא אתכם למצב שבו לא תצטרכו לעקור אותה. הרי לא מעט שיניים נעקרות רק בגלל שלא מטפלים בהן כמו שצריך. טיפול שורש הוא הטיפול האחרון שאותו תוכלו לבצע על מנת להציל את השן. אך מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים את הטיפול הזה? ד"ר מיכאל רייר, רופא שיניים מומחה, יכין אתכם כמו שצריך לקראת הטיפול עצמו.

איך יודעים שצריך לבצע טיפול שורש?

אתם לא באמת תוכלו לקבוע כי אתם צריכים לבצע טיפול שורש או כל טיפול אחר. מה שכן, ההרגשה שלכם ככל הנראה לא תטעה אתכם. הכאבים המגיעים מהכיוון של השן הם אלה שיביאו אתכם למצב שבו תבצעו בדיקה אצל הרופא. לאחר בדיקה של השן רופא השיניים הוא היחיד שאמור לקבוע איזה סוג של טיפול לבצע. כאשר אין אפשרות אחרת מבצעים טיפול שורש להצלה של השן הפגועה.

האם הטיפול הזה אמור להיות כואב?

ראשית כדאי לדעת על הכאבים שמגיעים עוד לפני ביצוע הטיפול עצמו. לא מעט מטופלים מספרים על כאבים חזקים מאוד המגיעים עוד לפני ביצוע הטיפול. כך שהכאבים בזמן הטיפול ולאחריו יתגמדו לעומת הכאבים שאותם חוויתם עוד לפני ביצוע הטיפול. אך כמובן שכמו כל טיפול שיניים, גם טיפול שורש מביא איתו תחושה של אי נעימות.

האם אפשר לאכול ולשתות כרגיל?

לפני הטיפול תוכלו לשתות ולאכול כרגיל, כל עוד הכאבים לא מונעים מכם לעשות זאת. לאחר הטיפול תיכנסו למספר ימים של החלמה בהם מומלץ לאכול ולשתות דברים קרים ורכים. עם הזמן ככל שיעברו הימים, תוכלו למצוא את עצמכם אוכלים דברים נוספים. אך בהחלט מומלץ לתת לחלל הפה כמה ימים של החלמה מהטיפול. ברגע שתרגישו כי הכאבים פחתו, תוכלו לחזור לאכול ולשתות כרגיל.

האם הטיפול הוא טיפול מסוכן?

מאוד מסוכן שלא לבצע טיפול שורש ברמת החייל או בכל עיר אחרת שבה אתם נמצאים. הטיפול נועד על מנת להציל את השן, אף אחד מאיתנו לא ירצה להישאר ללא שן מסוימת. על מנת שתוכלו להיות רגועים גם במהלך הטיפול עצמו, תוכלו לבצע אותו אצל רופא שיניים מומחה. כל עוד הרופא יהיה מספיק מיומן ומנוסה, לא יהיו לכם חששות טרם ביצוע טיפול שורש או כל טיפול אחר.

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן