הלוקס ולגוס – דרכי טיפול

כפות הרגליים שלנו הן חלק בלתי נפרד מאיתנו, ואנו משתמשים בהן על מנת ללכת. ברגע שיש בעיה בכף הרגל חובה לטפל בה במהירות על מנת למנוע שיבוש בשגרת החיים. מה הייתם עושים אילולא הייתם יכולים ללכת בצורה תקינה? מדובר כמובן על מצב שעלול להביא איתו למגבלות רבות. הלוקס ולגוס הוא מצב שבו העצם של הבוהן יוצאת כלפי חוץ ומביא איתה כאבים עזים. חשוב להדגיש כי התופעה הזאת שכיחה בעיקר בקרב נשים, אך היא עלולה להופיע גם אצל גברים.

טיפול מהיר מונע החמרה במצב

ככל שהמצב ממשיך להחמיר הסיטואציה עלולה לצאת משליטה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו העצם של הבוהן יוצאת החוצה בצורה מאוד קיצונית. שלא נדבר על כך שככל שהמצב מחמיר, כך הכאבים הופכים להיות עזים יותר. יש כאלה שמספרים כי הם פשוט לא מצליחים לשים נעל רק בגלל הכאבים המלווים לכך. זוהי הסיבה שבגללה חובה לטפל במצב במהירות ולא להמתין יתר על המידה.

שימוש במדרסים לצורך טיפול

אחת מהאפשרויות היעילות ביותר להתמודד עם הלוקס ולגוס היא באמצעות מדרסים. המדרס נועד על מנת להפסיק את הכאב ולמנוע מהמצב להמשיך להחמיר. נדיר מאוד שמדרסים משפרים את המצב הקיים, אך הם בהחלט עוצרים את ההחמרה. מי שהמצב אצלו לא כל כך חמור יכול לבחור באפשרות הזאת על מנת למנוע מהמצב לצאת משליטה. תזכרו כי בתוך זמן קצר תוכלו למצוא את עצמכם מאבדים שליטה.

טיפול תרופתי להקלה בכאב

טיפול תרופתי נועד על מנת להפחית את עוצמת הכאב, אך הוא לא נועד על מנת לטפל במצב הקיים. לכן אם אתם סובלים מכאבים עזים שלא ניתן להתמודד איתם לבד, תוכלו לקחת משככי כאבים. נזכיר שוב כי הטיפול במשככי כאבים אמור להגיע ביחד עם טיפולים אחרים שאמורים לעצור את החמרת המצב. אי אפשר לקבל טיפול תרופתי ולהשאיר את המצב כמו שהוא כי הוא ימשיך להחמיר.

ניתוח הלוקס ולגוס כמפלט אחרון

במצבים מאוד חמורים ישנו צורך לעבור ניתוח על מנת לתקן את הצורה של העצם. אומנם מדובר על ניתוח לא קל בכלל, אך הוא כמובן אמור להביא לשיפור משמעותי מאוד במצב. אחרי תקופת החלמה של מספר שבועות תוכלו למצוא את עצמכם חוזרים לשגרה. הכאבים ייעלמו, ואתם מבחינתכם תוכלו לבצע פעולות שלא הייתם יכולים לבצע עד כה. מדובר ללא ספק על מצב אידיאלי שיכול לעזור לכם מאוד.

צילום:freepik

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן