האם חשוב לקחת משכנתא לפני קניית דירה חדשה

גם אם אתה בטוח שהבית שלך יימכר, ייתכן שתעדיף לקנות את הבית החדש שלך לפני שתמכור את הבית הישן. למי שמבחין יותר, הנה שש אפשרויות לקונים המעוניינים לקנות בית חדש לאחר מכירת בית ישן יותר.

אם אתה כבעל בית מחליט אם ברצונך לעבור דירה

להעביר את המשפחה הגדלה שלך לבית גדול יותר או לצמצם את גודל, אינך צריך למכור את הבית הנוכחי שלך. מכירה וקנייה הם הדרך בה מרבית האנשים קונים בתים, וההכנסות ממכירת הבית הנוכחי נדרשות לרכישת בית חדש.
לעוד מידע בתחום של דירות דיסקרטיות והאם חשוב לקחת משכנתא לפני קניית דירה חדשה נא לבקר ב- emily-massage.com

משכנתאות מסורתיות של פאני מיי ופרדי מק אינן מחמירות כל כך לגבי סוג הנכס שאליו ניתן להשתמש. אם המשכנתא שלך כוללת סעיף המסווג את הנכס שלך כנכס להשכרה, אתה יכול ללוות מסגרת אשראי ביתית או למחזר מחדש להלוואה המאפשרת זאת.

אם אתם צעירים ורוצים לקנות בית חדש למגורים בו

תוכלו לשקול להמיר את הבית הראשון שלכם לנכס השקעה. קניית בית היא הישג עצום והזדמנות להכניס שורשים ולבנות הון עצמי. לאחר שהחלטת אם להמיר את ביתך לנכס להשכרה, זה הזמן לבדוק את המספרים ולראות אם אתה יכול להרשות לעצמך בית שני אם אתה רוצה לקחת את האחריות על ניהול שתי משכנתאות.

אם שווה בית החלומות להיתקע עם שתי משכנתאות

חשוב למכור את הבית הנוכחי לפני רכישת בית חדש כפי שמסביר להלן. שוק הדיור החם של ימינו יכול להפוך את מכירת הבית שלך – וקניית הבית – לקשה עוד יותר או להשליך אותך לכאוס כלכלי. עבודה עם סוכן נדל"ן מנוסה יכולה לעזור לך להבין את האתגרים והיתרונות של קנייה ומכירה של נכס בשוק הנוכחי שלך.

התכונן לפעול במהירות ולשים את הבית הראשון שלך בשוק לפני שאתה קונה שנייה. יש המון שתוכלו לעשות מראש בכדי להתמודד עם בעיות תחזוקה, לעיין בתיקי, מדריכי ציוד ומסמכים אחרים שתקבלו כקונה, ולבחור סוכן נדל"ן או מנהל נכסים.

אם אתם מחפשים בית, לא מאוחר לנקוט בצעדים לשיפור הסיכוי שלכם לקנות בית. ככל שמתחילים להתכונן לרכישת בית מוקדם יותר, כך יהיה קל יותר לנצח את התחרות. בשוק חם קל יותר למכור את הבית מאשר לקנות בית חדש.

אם יש לך יותר זמן להגביר את האשראי שלך ואת חיסכון בחובות, מה שאומר שיש לך תקציב גדול יותר לרכישת דירות ושיעור משכנתא נמוך יותר, ייתכן שאתה מוכן לרכוש מוקדם יותר.

הישאר ממוקד בכל מה שצריך לעשות

כדי למכור את הבית הנוכחי שלך לפני שתגיע למועד הסגירה. ברגע שיש לך מושג ברור איך זה יהיה כשאתה מוכר את הבית שלך, אתה יכול לגרום לכדור להתגלגל. אם תחליט למכור את הבית שלך ולקנות את הבית הבא שלך, הנה כמה צעדים לעשות את אותו הדבר.

בעולם מושלם, היה עובר מעיר מוכרים לשוק קונים. מצב זה יאפשר לכם להשיג מחיר מכירה גבוה יותר לביתכם ומחיר קנייה נמוך יותר לבית החדש שלכם. אזורים עם בתי ספר טובים הם שווקי ספקים, ואילו פרברים עם פשע מוגבר הם שווקי קונים.
למידע נוסף אודות דירות דיסקרטיות והאם חשוב לקחת משכנתא לפני קניית דירה חדשה עליך לגלוש לאתר hotmassage.co

יתרון פוטנציאלי נוסף בגישה זו

בתנאי שהיא תואמת את הנתונים הכספיים שלך, הוא שהיא מאפשרת לך לקנות את הבית הישן שלך מבלי לנקוט באסטרטגיה מסוכנת הכרוכה בהון העצמי הנוכחי שלך. גם רכישת בית חדש לפני מכירת הבית הנוכחי יכולה להקל על המעבר. אם אתה לא יכול למכור את הבית הנוכחי שלך ותרצה לעבור, הם עשויים למצוא דייר ארוך טווח ולא תצטרך ללהטט בשני תשלומי בית. כשאתה מוכר את הבית הישן שלך, אתה יכול לקחת חלק מההכנסות שלך בפועל, להכין את HELOC שלך, לבצע שיפורים בבניית הון ולגוון באמצעות השקעה בשוק.

זה מוריד את דירוג האשראי שלך ומגדיל את יחס החוב שלך, וזו סיבה עיקרית מדוע המלווים יכולים לסרב לאישור סופי. אתה יכול להימנע מהצורך לשלם שתי משכנתאות, אך מדובר בהימורים מסוכנים בשוק מוכרים חזק.

המתן עד לאחר סגירת הבית שלך בכדי לקחת מסגרת אשראי חדשה, הלוואת רכב או כרטיס אשראי. למרות שזה נהדר לשלם חשבונות כרטיסי אשראי והלוואות לאחר שסגרת את הבית שלך, הם יוסרו מהיסטוריית האשראי של הדוח שלך.

אם אתה רוכש בית עם בן / בת זוג או רוכשים אחרים

המלווה המשכנתא שלך ייקח בחשבון את כשירות האשראי של הקונה בתהליך הבקשה. אולי תשמח לגלות שהקרדיט שלך הרבה יותר טוב ממה שחשבת. זה לא אומר שאתה נגזר אם האשראי של האדם אינו טוב, אך אל תצפה שהדברים יתנהלו בצורה חלקה אם לקונה יש ציון מצוין.

בצע רכישה גדולה יותר בעת לקיחת ההלוואה

אישור המשכנתא שלך מבוסס על מספר קריטריונים שקבע המלווה שלך, כגון יחס חוב, עתודות מזומנים ונכסים. שינוי קריטריונים אלה בכל דרך שהיא עלול לסכן את סגירתו ומימונו של ביתכם החדש, ותוכלו לנצל את עתודות החיסכון שיש להשתמש בהם לרכישת הבית. אל תצא לקנות סט פאטיו ראטאן בגובה 5 $ לגינה שלך: קח הלוואה בשלב זה, ואישור המשכנתא שלך יתבסס על קריטריונים אלה. ברגע שיש לך משכנתא שאושרה מראש ומצאת את הבית המושלם אחרי שבועות או חודשים של חיפוש, אתה מתחיל לחלום. בתוך הציפייה, אתה מתחיל לדמיין את כל הרהיטים והמכשירים החדשים אשר יותאמו אישית לביתך.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

הפרת חובה חקוקה על ידי המזיק

עוולת הפרת חובה חקוקה, הקבועה בסעיף 63 לפקודת הנזיקין [נוסח חדש], תשל"ז-1977, מהווה כלי משפטי מרכזי להטלת אחריות נזיקית בגין הפרת הוראות חקיקתיות. עוולה זו

קרא עוד »
דילוג לתוכן