גבעתיים ישראל

תלמידים ישראלים משתתפים בתרגיל תקיפה אווירית מול בית ספר בעיר העתיקה בירושלים ב- 8 באפריל 2008. תלמידות בית ספר ישראליות מטופלות בפצעים מזויפים בגופם במהלך תרגיל בבסיס צבאי בתל. אביב, ישראל, ב -1 במאי 2009. הכבאים הישראלים מפנים תלמידות מבית חולים בירושלים לאחר שחמושים של חמאס תקפו את בית הספר שלהם ב -31 במרץ 2010.

תלמידים ישראלים מול בית ספר בעיר העתיקה בירושלים 8 באפריל 2008 במהלך תרגיל תקיפה אווירית בבסיס צבאי.

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, אמר: "אנחנו כבר בעיצומה של תקופה קשה מאוד בתולדות העיר שלנו וההיסטוריה שלה כעיר.

מתחם העירייה יגדיל את הארנונה השנתית של גבעתיים ההכנסות בכ- 25%

העומדות כיום על כ- 160 מיליון שקל. המספר הכולל של האנשים המחוסנים ב- COVID-19 בישראל הגיע ליותר מ- 1,500,000 מאז תחילת מסע החיסון ב- 20 בדצמבר 2020, כך על פי משרד הבריאות. בשלוש השנים האחרונות הגענו לסך הכל ל -2,200 נפש, שהם כ -1.5% מכלל אוכלוסיית ישראל, והשגנו את מטרתנו להגיע ל -3,100 נפש בשנתיים הקרובות. מתחם העירייה יגדיל את הכנסות הארנונה השנתית של גבעתיים בכ- 25%, העומדים כיום על כ- 160 מיליון שקל.

המגדל

הוא חלק מתכנית גדולה יותר הכוללת הקמת כיכר גבעתיים, פארק חדש ומספר מבנים נוספים. כיכר גדולה אמורה להיווצר כפארק, שיחבר את האזור שמסביב לגשר ושביל על קו המים. ייתכן שהבניין לא ישמור את התואר הגבוה ביותר בישראל; מגדל העילית החדש יוקם בסמוך, 74 קומות וגובהו 270 מטר. הבניין החדש והגבוה ביותר של ישראל ימוקם ברובע העסקים המרכזי בעיר, בסמוך לצומת שדרת רמת גן ורחוב ירושלייב, בשכונת GIVATAYIM המכונה "העיר" אחרי רם בבורסת היהלומים.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

הפרת חובה חקוקה על ידי המזיק

עוולת הפרת חובה חקוקה, הקבועה בסעיף 63 לפקודת הנזיקין [נוסח חדש], תשל"ז-1977, מהווה כלי משפטי מרכזי להטלת אחריות נזיקית בגין הפרת הוראות חקיקתיות. עוולה זו

קרא עוד »
דילוג לתוכן