מבוא: מהי קרן אינדקס קריפטו?

קרנות אינדקס קריפטו הן סוג של קרנות נאמנות. הם נועדו לעקוב אחר הביצועים של מטבע קריפטוגרפי מסוים. קרנות אינדקס שימשו למעקב אחר ביצועי שוק המניות במשך שנים וכעת ניתן להשתמש בהן כדי לעשות את אותו הדבר עם מטבעות קריפטוגרפיים.

הרעיון מאחורי הקרנות הללו הוא שהן דרך זולה עבור משקיעים לקבל חשיפה למטבעות קריפטוגרפיים מבלי להשקיע בעצמם במטבעות קריפטוגרפיים בודדים.

קריפטו: מבוא: מהי קרן אינדקס קריפטו? – קרן קריפטו, מדד קריפטו, איך פועלת קרן מדד קריפטו

קרן אינדקס קריפטו היא כלי השקעה שעוקב אחר ביצועי השוק. היא עושה זאת על ידי השקעה באותם נכסים כמו המדד.

הקרן הראשונה מבוססת ביטקוין הנסחרת בבורסה (ETF) הוצגה לשוק במרץ 2017 והיא נקראה Winklevoss Bitcoin Trust. תעודת הסל אושרה על ידי רשות ניירות ערך (SEC) ב-11 ביולי 2018. עם זאת, היא נדחתה ב-30 בספטמבר 2018 בגלל חששות לגבי רגולציה ונזילות.

חשוב לציין שיש שני סוגים של אינדקסים קריפטו: פסיבי ואקטיבי. אינדקסים פסיביים עוקבים אחר קבוצת נכסים שנבחרה מראש ואילו אינדקסים פעילים עוקבים אחר מגוון נכסים שנבחרו על ידי מנהל או ועדה על בסיס קריטריונים ספציפיים כגון סובלנות סיכונים וגודל תיק.

מבוא: פריימר למטבעות קריפטו

מטבעות דיגיטליים כמו ביטקוין, Ethereum ו-Litecoin לא רק משנים את הדרך בה אנו עושים עסקים, הם גם משנים את הדרך בה אנו חושבים על כסף.

מטבעות קריפטוגרפיים הם מטבעות דיגיטליים או וירטואליים המשתמשים בקריפטוגרפיה כדי לאבטח עסקאות. הם יכולים לשמש כמאגר ערך או לביצוע עסקאות ללא הפרעות של צד שלישי.

המטבע הקריפטו הראשון היה ביטקוין אשר נוצר בשנת 2009 על ידי אדם אלמוני תחת השם הבדוי Satoshi Nakamoto. המערכת הינה עמית לעמית ועסקאות מתבצעות בין משתמשים ישירות ללא מתווך כמו בנק או מעבד תשלומים.

מטבעות קריפטו, ביטקוין, אלטקוין, בלוקצ'יין ויין: המדריך המלא

Cryptocurrency הוא מטבע דיגיטלי או וירטואלי שנועד לעבוד כאמצעי חליפין. הוא משתמש בקריפטוגרפיה כדי לאבטח ולאמת עסקאות וכן לשלוט ביצירת יחידות חדשות. ביטקוין הפך למטבע קריפטו המבוזר הראשון בשנת 2009. מאז, נוצרו מטבעות קריפטוגרפיים רבים אחרים. אלה נקראים לעתים קרובות altcoins ומספקים חלופות לביטקוין. הפופולריים שבהם הם Ethereum, Litecoin, Ripple ו-Dash.

מבוא:

מאמר זה יספק לכם מבוא על מטבעות קריפטוגרפיים וכיצד משתמשים בו בעולם כיום. מאמר זה ידבר גם על ביטקוין ואלטקוינים שהם מטבעות קריפטוגרפיים שקיימים היום בשוק וכן טכנולוגיית בלוקצ'יין שהיא מה שמאפשרת מטבעות קריפטוגרפיים!

כמה מאמץ אתה רוצה להשקיע בניהול ה-401K שלך?

השקעה בקריפטו היא דרך חדשה להשקיע את הכסף שלך. חשוב לוודא שאינכם שמים את כל הביצים בסל אחד. כדאי לגוון גם להשקעות אחרות, כמו מניות ואג"ח.

אין צורך לנהל את 401K בעצמך. אתה יכול בקלות לשכור איש מקצוע שיעשה זאת עבורך, כך שאתה לא צריך לדאוג בקשר לזה יותר.

401(k)s הם סוג של חשבון פרישה שמעסיקים מציעים על מנת לעזור לעובדיהם לחסוך לפנסיה. תוכנית 401(k) היא תכנית שבה עובד יכול לבחור לקבל הכנסה נדחת על בסיס לפני מס, כלומר סכום הכסף שהם תורמים ל-401(k) ינוכה מתלוש המשכורת שלו לפני נטילת המסים הַחוּצָה.

הדרך הנפוצה ביותר שבה עובדים יכולים לתרום ל-401(k) שלהם היא על ידי הגדרת ניכוי שכר אוטומטי. כאשר הם מגדירים סוג זה של ניכוי, הם מציינים כמה כסף הם רוצים לנכות מכל משכורת ולהפקיד ב-401(k).

מס הכנסה קובע כמה מגבלות על כמה אתה יכול לתרום ל-401(k). אינך יכול לתרום אם אתה צעיר מגיל 18 או מעל גיל 70 וחצי. אתה גם לא יכול לתרום לעצמך אם אתה מובטל או עצמאי.