מהו המדריך לסגנון מטבח עיצוב פרובנס

המטבח בסגנון פרובנס הוא אחד מסגנונות העיצוב הפופולריים והמבוקשים בעולם. מטבחי פרובנס מאופיינים בשימוש בחומרים טבעיים, בצבעים כפריים ובתחושה כפרית מסורתית.

סגנון מטבח זה מושלם לכל מי שאוהב לבשל ורוצה ליהנות מהזמן שלו במטבח. סוג זה של מטבח לא יציף אותך עם יותר מדי גאדג'טים או מכשירי חשמל. הכל עניין של פשטות ויופי!

סגנון מטבח עיצוב פרובנס הוא סגנון מטבח המבוסס על אזור פרובנס הצרפתי. הוא מאופיין במראה כפרי וטבעי עם הרבה עץ ואבן.

מטבחי עיצוב פרובנס מתוכננים בדרך כלל להיות בעלי פריסה פתוחה עם שפע של אחסון. משמעות הדבר היא שהם נועדו להקל על המשתמש לעבוד במטבח שלו תוך שהוא יכול ליהנות מהנוף שמחוץ לחלון שלו.

מהו עיצוב פרובנס?

עיצוב פרובנס הוא סגנון עיצוב הבית שמקורו בדרום צרפת. העיצוב מאופיין בפשטות, חומרים וצבעים טבעיים ושימוש באור.

עיצוב פרובנס הוא סגנון מטבח המאופיין לרוב בפריסה בחלל פתוח, עם אי גדול ושפע של אחסון.

סגנון עיצוב זה מקורו באזור הדרום-מערבי של צרפת, אשר הושפע מהאקלים והתרבות המקומיים. מטבחי פרובנס הם בדרך כלל מוארים ואווריריים ויש להם תחושה כפרית.

מהן תכונות החובה לעיצוב מטבח פרובנס?

עיצוב מטבח פרובנס הוא מראה קלאסי ומסורתי. זהו סגנון נצחי שקיים כבר עשרות שנים. לעיצוב מטבח פרובנס יש תכונות רבות שהופכות אותו לבחירה פופולרית.

עיצוב מטבח פרובנס מאופיין בתכנית קומה פתוחה ודגש על אור טבעי. סגנון זה של מטבח כולל בדרך כלל ארונות לבנים, משטחי אבן ורצפות אריחי קרמיקה או מתכת.

לסגנון פרובנס של עיצוב מטבחים יש קסם כפרי שקשה למצוא בסגנונות אחרים. סגנון זה של עיצוב מטבח נוצר לעתים קרובות מתוך כוונה להכניס את החוץ פנימה, וישנן תכונות רבות שתוכלו להוסיף למטבח שלכם כדי להכניס את המראה הזה לביתכם.
למידע נוסף על מטבחho מעוצבים מומלץ לגשת לאתר daniel-k.co.il

מאפייני החובה למטבחי פרובנס הם: דינט אופנתי, שולחן אוכל מעץ אלון לכה, ברז שתי ידיות ועוד.

8 דרכים מתוחכמות להפיק את המרב מחלל קטן עם עיצובי פרובנס מודרניים

המטבח הוא הלב של הבית וכל כך חשוב לדאוג שיהיה לנו חלל פונקציונלי, יפה והכי חשוב, לא מרגיש צפוף מדי. עם עיצובים פרובנס, אתה יכול להפיק הרבה יותר מהמטבח הקטן שלך עם העיצובים המודרניים והמתוחכמים שלהם.

חברת פרובנס עיצובים פועלת מאז תחילת שנות ה-90 – הן אחת החברות הראשונות לעצב מטבחים עם חללים קטנים בראש. יש להם מגוון רחב של מוצרים שנועדו להתאים לכל תקציב או העדפת סגנון.

אם אתה מודאג לגבי החלל, אז עיצוב מטבחים הוא התשובה. אם אתם רוצים להפיק את המרב מחלל קטן, אז מטבחים מעוצבים בפרובאנס הם הפתרון. הנה 8 דרכים להפיק את המרב מחלל קטן עם מטבחים בסגנון פרובנס.

1) נצל את שטח הדלפק שלך: אם שטח הדלפק שלך מוגבל, אל תבזבז אותו על אחסון ובמקום זאת השתמש בו לבישול או כאזור בר.

2) הוסף בר ארוחת בוקר: בר ארוחת בוקר יכול לשמש לסעודה או כמשטח נוסף למשטח ופינת ישיבה.

3) הוסף מדפי קיר: מדפי קיר לא רק יספקו אחסון נוסף אלא גם יפנו שטח רצפה ויגרמו למטבח שלך להרגיש מרווח יותר.
לעוד פרטים נוספים אודות מטבחי פרובנס מעוצבים ומטבחי פרובנס מעוצבים במבצע ניתן לבקר ב- daniel-k.co.il

4) השתמש באחסון אנכי: אחסון אנכי הוא דרך מצוינת לנצל כל שטח רצפה נוסף שיש לך במטבח שלך. ניתן להניח סירים על מדפים התלויים מהתקרה או לאחסן אותם בארונות קיר