מה זה שקית זיפלוק?ואיפה קונים אותה?

ייצור מגלשות הפלסטיק התברר כיקר מדי, ולכן אוזניט, שברח מרומניה הקומוניסטית עם משפחתו בשנת 1947, יצר סוג של רוכסן שאנו מכירים כיום כמצמד מהדק. בשנת 1962 נודע לאוסניט כי חברה יפנית בשם Seisan Nihon Sha מצאה דרך להכניס רוכסן לכיס עצמו, והוזילה את עלויות הייצור.

בדקתי אם שקית כריך אחת של זיפלוק תעמוד במבחן הזמן לאחר ניקוי יסודי של הנוזל

בניסוי עם מדיח כלים משלנו, אתה יכול לשטוף את התיק שבע פעמים בממוצע ולעשות בו שימוש חוזר לסך של שמונה מטרות. אם השתמשת ב- 206 כריכים מכווצים חדשים, שכל אחד מהם עלה 3.50 $, תצטרך להשתמש ב -26 שקיות סנדוויץ 'חדשות (כל מחיר 44 סנט) ולשטוף אותן בשטיח במדיח שבע פעמים (בעלות של 0.9 סנט), בסך כולל של 164 $, ולהשקיע כשעה עושה זאת.

חישבתי גם כמה זמן לקח לי לטפל, לנקות ולייבש כל שקית ותיק. ניסיתי מספר שקיות, וספריי נע בין שני שימושים לתיק אחד לניהול של תשע עשרה שימושים.

אני לא ממליץ לעשות שימוש חוזר בשקיות של בשר נא

חפצים שומניים או אוכל עובש. אם אינך מרגיש בנוח עם שימוש חוזר בשקית רוכסנת למאכל, אחסן בה חפצים ביתיים כמו צעצועים, עט, עפרונות, ציוד מלאכה ומוצרי טיפוח בגודל נסיעה. הקפד להסיר את כל חלקיקי הנייר והמזון מבפנים. אם אתה משתמש בשקיות Ziploc רבות, העלות יכולה להסתכם.

אם ברצונכם לצמצם את מספר שקיות הרוכסן שנרכשו

קיימת גם אפשרות לקנות שקיות כריך רב פעמיות. חברת מייטינסט מייצרת מגוון רחב של כריכים ושקיקי חטיפים מתוקים הניתנים לכביסה ולשימוש חוזר ללא צורך במייבש שקיות. למשתמשים בכמויות גדולות יותר של שקיות רוכסנות לאחסון מזון, נסה שקיות מיניגריפ, ColorZip או שירות מזון מוסדי.

תוכלו למצוא גם שקיות מכווצות בעלות תחתית תחתונה הניתנת להרחבה המאפשרת להוסיף מאכלים גדולים וכבדים יותר

השקיות התחתונות הניתנות להסרה יכולות לעמוד בפני עצמן ולשמש לאחסון למזון וגודל של 0.61×0.82 מ '. מיכלים גמישים עשויים מ- Ziploc לשימוש במחסנים שאינם מזון והם גדולים מספיק כדי להכיל 22 ליטרים אמריקאים (83 ליטר).

שקיות ה- Ziploc Evolve ארוזות על קרטון ממוחזר

טכניקה המשמשת להגברת הגנת העץ. הם עשויים מ- 35% פחות פלסטיק מאשר שקיות רוכסן קונבנציונליות ומיוצרים עם אנרגיית רוח, מקור אנרגיה מתחדשת. שקיות הכריכים של קו Evolved מיוצרות מפלסטיק של פחות מ -25% ומיוצרות בכוח רוח. —- שקיות ה- Ziploc הידידותיות לסביבה זמינות בצבעים אדום, צהוב וברור ובטוחות למדיחי כלים, מקפיאים, תנורי מיקרוגל ו -400 מעלות צלזיוס. יהיה קשה למצוא אפשרות מסוגננת ורב-תכליתית יותר. כדי לאטום מזון לרעננות ולהבטיח שעפרונות תועה לא יתגלגלו, שקיות אחסון של ZiplOC מספקות אטום חזק ואמין מעת לעת. לאלו המחפשים אלטרנטיבה ידידותית יותר לסביבה, שקית מכווצת היא אידיאלית לשמירת מזון במקפיא אם ברצונכם לסגור אוויר ולשמור על אטום טוב.

מילוי שקית מקפיא מרוכזת עומד זקוף במקפיא

במקרר או במזווה. על ידי יצירת שטח נוסף, קל יותר לאחסן פריטים מגושמים שלא יתאימו לתיק שאינו פרוע. למרות שהוא נוטה לנקבים, אתה יכול להשתמש בו לאחסון בשר מהעצמות, כמו ספאריבים, צ'אק ובשר חזה.

יצרני שקיות הקפאה מרוכסות טוענים באומץ שהתיקים שלהם חזקים יותר מהמתחרים שלהם. ניסויים ומבחנים מדעיים הביאו לכך שמותגי שקיות הקפאה הפכו אותם למוגני סרטים נגד סדקים ונקבים.

שקית ההקפאה עם רוכסן של Ice Nozzleth תופסת מקום שישי מכובד בין תיקי ההקפאה הנמכרים ביותר. זו אפשרות ביניים, ותגלה שגודל הרביעית קטן מגודל הגלון, אך שקית המקפיא גדולה יותר.

Ziploc הוא מותג שקיות רוכסן ומיכלים רב פעמיים הניתנים לשימוש חוזר, שפותחו בשנת 1968 על ידי חברת Dow Chemical, שנבדקו ומשווקו על ידי SC Johnson & Sons. הם זמינים בגדלים שונים ומשמשים במוצרים שונים.

המונח "שקית זיפלוק" הפך למונח כללי לשקיות איטום עצמי המשמשות לאחסון מזון ופריטים אחרים

שמות נפוצים אחרים לשקיות אלה כוללים שקיות חטיפים, שקיות כריכים, שקיות פלסטיק הניתנות לאטימה חוזרת ושקיות אחסון מזון. חומרי אחסון מסיליקון לא הפכו למקובלים במאה ה -21, אך יכולים לשמש כתחליף לשקיות רוכסן.

לשקיות סיליקון יש הרבה מאותם יתרונות כמו פלסטיק, אך יש את היתרון בכך שהם ניתנים לשימוש חוזר וללא כימיקלים כמו BPA ופתלטים. Stasher מובילה בחלופות רוכסן עם מגוון הכיפיות והפונקציונליות של תיקי האחסון בפלטינה-סיליקון.

רוב תיקי הרוכסן שלנו עשויים מסרט פלסטיק בצפיפות נמוכה מפוליאתילן (LDPE) וניתנים להתאמה אישית לטעמך

כל חברה שיכולה לדמיין משתמשת בשקיות רוכסן בצורה כזו או אחרת. בין אם מדובר בבניין תעשייתי, מסחרי או מגורים, אתם יכולים להיות בטוחים שישמשו בתיק מכווץ. שקיות הסיליקון של לומי הן שקיות סנדוויץ 'רב פעמיות עם כפתורים שנועדו לאטום ולשמור על טריות המזון.

הם מושלמים לאחסון פריטים עונתיים כגון ז'קטים

קישוטי חג, אוהלים וציוד ספורט. Ziploc מתמודדת עם תחרות עזה מצד מתחרות כמו Glad, Hefty ורבות משקיות ומכולות פלסטיק כלליות משלה. משלוח וארגון של פריטים קטנים, שמירת פריטים מתכלים לשמירה על טריותם, שימור ניירות וחומרים רגישים, ממתקים, חומרה, תכשיטים, חוטים, מכשירי חשמל, הוראות שימוש, אספנות, מכונות, עבודות יד, תרופות לכל מטרה, אבקה, מחשב כף יד , ציוד ספורט, מזכרות, ספרים, תקליטורים, מדיה, כלי כתיבה, בקבוקים, כימיקלים, טלפונים ניידים, כלי חרס, נוזלים וכל השאר שתוכלו לדמיין.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן